پویا پدیده اسپرلوس

شرکت بازرگاني پویا پدیده اسپرلوس در حصول به اهداف اقتصاد مقاومتي كه در زمره برنامه هاي اقتصادی کشور قرار دارد، به عنوان بخشی از بازوي اجرايي چرخه بازرگانی کشور در تامين کالاهای مورد نیاز صنایع مهم کشور و تامين نیازهای بازارهای داخلی و خارجی تلاش كرده است تا با برنامه هاي کليدي و عملياتي  اقدام هاي برنامه اي خود را با هدف تامين به موقع كالاهاي اساسي مورد نياز با تاكيد بر جلوگيري از واردات بي رويه، تنظيم اثربخش بازار، و مديريت موثر در مبادلات تجاري (واردات و صادرات ) و … تهيه و تدوين كرده و در يك نظام برنامه اي و با هماهنگي درون سازماني ميان واحدهاي تخصصي ستادي و تعامل برون سازماني با شركت هاي بازرگاني كشور ( با رويكرد اثربخشي و كارايي در برنامه ها)، برنامه هاي مزبور را جاري و عملياتي نمايد.

در راستاي افزایش بهره وري، کاهش هزینه هاي مبادله، توسعه بازارهاي داخلي به خارج از کشور، کاهش ریسک تجاری و افزایش رقابت پذیري ، شرکت پویاپدیده اسپرلوس در نگاه به آینده و دورنماي شرکت، سازماني کوچک، منعطف و چابک براي مدیریت و راهبري شبکه هاي تجاري بزرگ است که با هدف هاي ذیل کارسازي مي شود توسعه بازار محصولات خود با بهره گيري از ابزارهاي مالي نوین بازار سرمایه و بازار بدهي .

  • ایجاد خوشه هاي صادراتي در جهت هدایت بنگاه هاي کوچک به توليد محصولات صادرات گرا

بنابراین ، ماموریت هاي شرکت مترتب بر محوریت چشم انداز، ذیل ترسيم مي شود:

  • رعایت شرط برآورده کرد رضایت ذینفعان اعم از جامعه، سهام دارا ، دولت و شرکا
  • ارایه محصولات با کيفيت بالا در زنجيره عرضه کارآمد محصولات
  • ارتقاي رقابت پذیري
  • کاهش هزینه مبادله
  • تامين بهينه و تسهيل خدمات بازرگاني
  • تبدیل شدن به یک زنجيره پویا و مدار لجستيکي در حوزه کالاهاي اساسي

هدف هاي استراتژيک شركت پویا پدیده اسپرلوس

  • بسط و توسعه ابزارهاي مالي و گسترش بازار با بهره گيري از ظرفيت بازار سرمایه و صادرات
  • پایش رفتار بازارهاي خارجي و داخلي و تلاش در جهت ایجاد قدرت پيش بيني متغيرهاي حاکم بر آن و برنامه ریزي جهت رفتار متقابل و مناسب جهت جلوگيري از نوسانات شدید بازار داخلي و ایجاد سهم بري عادلانه در زنجيره توليد، تامين ، توزیع و مصرف
  • ارتقاي دانش فني زنجيره و یکپارچه با تبدیل به یک شرکت مبتني بر دانش فناوري اطلاعات و اصلاح ساختارهاي مالي، انساني و تجاري شرکت.